ايران- اسلووني/ ملي پوشان واليبال كشورمان به كوه‌هاي آلپ رسيدند

۷ بازديد

طبق گزارش ها شفاف، تيم ملي واليبال در ايران شب گذشته در يازدهمين بازي خود در اين دوره از مسابقات ليگ ملت هاي واليبال اين ديدار به مصاف رهبر برزيل رفت و در اولين قدرت واليبال جهان با نتيجه 3 بر يك شكست خورد تا ششمين باخت اين رقابت ها را براي ايران به ثبت …

منبع: خبرگذاري ايواره
ايران- اسلووني/ ملي پوشان واليبال كشورمان به كوه‌هاي آلپ رسيدند

ايران- اسلووني/ ملي پوشان واليبال كشورمان به كوه‌هاي آلپ رسيدند https://evarah.ir/2021/06/ايران-اسلووني-ملي-پوشان-واليبال-كشورم/ ايواره Thu, 17 Jun 2021 11:46:10 0000 ورزشي https://evarah.ir/2021/06/ايران-اسلووني-ملي-پوشان-واليبال-كشورم/

طبق گزارش ها شفاف، تيم ملي واليبال در ايران شب گذشته در يازدهمين بازي خود در اين دوره از مسابقات ليگ ملت هاي واليبال اين ديدار به مصاف رهبر برزيل رفت و در اولين قدرت واليبال جهان با نتيجه 3 بر يك شكست خورد تا ششمين باخت اين رقابت ها را براي ايران به ثبت …

منبع: خبرگذاري ايواره
ايران- اسلووني/ ملي پوشان واليبال كشورمان به كوه‌هاي آلپ رسيدند

طبق گزارش ها شفاف، تيم ملي واليبال در ايران شب گذشته در يازدهمين بازي خود در اين دوره از مسابقات ليگ ملت هاي واليبال اين ديدار به مصاف رهبر برزيل رفت و در اولين قدرت واليبال جهان با نتيجه 3 بر يك شكست خورد تا ششمين باخت اين رقابت ها را براي ايران به ثبت برساند.

تيم ملي واليبال ايران مقابل برزيل بازي خوبي انجام داد و نمايش خوبي داشت. در اين بازي آلكنو بار ديگر به جوانان اين فرصت را داد تا در برابر بازيكنان بزرگي بازي كنند و از چيزي نترسند. برزيلي ها كه به خدمات قدرت خود شهرت دارند ، با خدمات خود بازيكنان تيم ملي واليبال را مسخره مي كردند ، اما جوانان ملي پوش ايران بيكار ننشستند و با خدمات دقيق خود ، معادلات دانشجويي شوانكه را شكستند.

سرويس هاي ضربه و پرش با قدرت يكي از نكات بازي ايران برابر برزيل بود كه تيم ملي ايران عملكرد خوبي از خود نشان داد و برزيلي ها را تحت فشار قرار داد. پيشرفت جوانان تيم ملي در خدمت از ابتداي ليگ ملت ها محسوس بوده و نويد روزهاي خوبي را براي تيم ملي واليبال كشورمان مي دهد.

ولاديمير آلكنو تيم ملي واليبال را براي حضور در المپيك توكيو آماده مي كند و هيچ نگراني از آزمايش تيم ملي در بازي هاي ليگ ملت ها وجود ندارد. الكنو دوست دارد جوانان را براي حضور در المپيك آماده كند.

اكنون دانشجويان الكنو در دوازدهمين ديدار خود در ليگ ملت هاي 2021 بايد امروز ساعت 18:30 به مصاف اسلووني بروند.

تازي آلپ در ايتاليا

تيم ملي واليبال اسلووني با هدايت جولياني امسال عالي عمل كرده و به گفته كارشناسان ، پديده اين مسابقات است. اين تيم توانسته است در ميان مدعيان غلبه بر موانع بزرگي مانند لهستان ، فرانسه ، روسيه و … قرار گيرد و يكي از شانس هاي صعود به مرحله نهايي است.

واليبال اسلووني در سالهاي اخير پيشرفت كرده است. اين كشور كوچك توانست در مسابقات قهرماني اروپا در سال هاي 2015 و 2019 عنوان نايب قهرماني را از آن خود كند و خط و نشان حريفان خود را بكشد. آنها همچنين در جام جهاني 2018 شركت كردند و اكنون در اولين سال حضور در ليگ ملت ها ، با لژيونرهاي زيادي مانور مي دهند.

شاگردان جوليان پس از پيروزي برابر لهستان نيز از سد محكم فرانسه عبور كردند تا پس از 6 سال باخت در فينال قهرماني اروپا 2015 را جبران كنند و گربه سياه لقب بگيرند. اين تيم حتي اگر به فينال نرسد يك رقيب جدي براي كشورهاي ديگر است. تيم 2019 به عنوان قهرمان Challenge Cup توانست حضور خود را در اين دوره از مسابقات تأييد كند.

تنها ستاره اسلوونيايي مقابل ستاره هاي تيم ملي واليبال ايران

كلمن سبولي ، دريافت كننده تيم ، در ليست بازيكنان مسابقات قرار دارد. وي تا پايان هفته سوم موفق به كسب 121 امتياز شده و با يك امتياز كمتر از صابر كاظمي در مكان چهارم قرار دارد. گريگور روپرت ، جانشين تيم نيز در پايان هفته سوم در مكان دوم بهترين پيروان مسابقات قرار دارد.

اين تيم عنوان پديده اين دوره را دارد و بايد در هفته چهارم به مصاف تيمي برود كه بازيكنانش پديده هستند. بازيكناني مانند جواد كريمي ، علي اصغر مجرد ، ميثم صالحي ، مرتضي شريفي ، برديا سعادت ، صابر كاظمي و …

وضعيت فعلي تيم هاي ملي واليبال ايران و اسلووني در ليگ ملت ها

تيم ولاديمير آلكنو در 3 هفته اول 5 برد و 4 مسابقه باخت. تيم ملي ايران نگراني خود را آغاز كرد و نتيجه را به ژاپن و روسيه واگذار كرد اما پس از آن توانست از سد تيم هاي هلند ، كانادا ، ايتاليا ، بلغارستان و ايالات متحده عبور كند. در دو ديدار گذشته ، ايران 3 بر 2 به صربستان و آلمان باخت و در رده ششم جدول قرار گرفت.

اسلووني مسابقات را با باخت آغاز كرد. آنها در دور نخست مقابل صربستان 3-1 شكست خوردند. آنها سپس ايتاليا ، لهستان ، هلند و آرژانتين را شكست دادند. شاگردان جولياني در ديدار بعدي 3-1 مغلوب آلمان شدند و سپس از سد كانادا به ترتيب فرانسه و روسيه عبور كردند. در پايان هفته سوم ، تيم با 7 برد و 2 باخت در رده چهارم جدول رده بندي قرار گرفت.

تيم ملي اسلووني (16 ميهمان):

  • شبان: دژان وينچيق ، گريگور روپرت ، گريگور پرنوس
  • خطوط: تونچك استرن ، ميتيا گاسپارين ، آلن اسكت
  • سرعت: زنان: آلن پينك ، يان كوزامرنيك ، ساسو استالكار ، ماتيك ويدچنيك
  • ذينفعان: تين اورنات ، كلمن سبولي ، زيگا استرن ، يان كلوبوكار ، موسيقي راك
  • كتابخانه: ياني كواچيچ

هدايت تيم ملي واليبال اسلووني را بر عهده دارد آلبرتو جولياني اين است

تيم ملي ايران (17 نفر دعوت شده):

  • شبان: سعيد معروف ، جواد كريمي ، محمد طاهر وادي
  • خوشنويسي زنان: امير غفور ، صابر كاظمي ، برديا سعادت
  • نقاط قوت: ميلاد عبادي پور ، پوريا فياضي ، ميثم صالحي ، اميرحسين اسفنديار ، مرتضي شريفي
  • سرعت: زنان: سيد محمد موسوي ، مسعود غلامي ، علي اصغر مجرد ، رضا عابديني
  • كتابخانه: محمدرضا حضرت پور ، آرمان صالحي

هدايت تيم ملي واليبال ايران ولاديمير آلكنو پاسخگو است.

برنامه روز سوم هفته چهارم ليگ ملت ها (پنجشنبه ، 17 ژوئن):

  • صربستان – آرژانتين ، ساعت 12:30 شب.
  • روسيه – بلغارستان ، ساعت 14:30
  • ژاپن – كانادا ، ساعت 15:30
  • استراليا – برزيل ، ساعت 17:30
  • ايران – اسلووني ، ساعت 18:30
  • هلند – آمريكا ، ساعت 20:30
  • ايتاليا – فرانسه ، ساعت 22:00
  • آلمان – لهستان ، ساعت 23:30

منبع: خبرگذاري ايواره
ايران- اسلووني/ ملي پوشان واليبال كشورمان به كوه‌هاي آلپ رسيدند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.