5 پيشرفت تكنولوژي در لوازم خانگي جديد

به بهترين خبرنامه لوازم خانگي خوش آمديد

5 پيشرفت تكنولوژي در لوازم خانگي جديد

۸ بازديد

داشتن يك خانه هوشمند آرزوي بسياري است. خانه‌هاي هوشمند مدرن هستند، كارها را آسان‌تر و سريع‌تر انجام مي‌دهند و زمان بيشتري براي انجام كارهاي ديگر دارند. اگر از طرفداران خانه هاي هوشمند هستيد، بهتر است با پنج پيشرفت تكنولوژي در لوازم خانگي آشنا شده و از آن لذت ببريد.

اتو هوشمند

اگر هميشه استرس سوختن لباس ها را هنگام اتو كشيدن داريد، اتوهاي هوشمند امروزي براي شما طراحي شده اند. اين اتوها اغلب داراي نمايشگر ديجيتالي هستند كه طيفي از دماهاي مختلف را براي الياف مختلف لباس ارائه مي دهد و مي توانيد به سرعت دماي مورد نظر را تنظيم كنيد. علاوه بر اين، بسياري از اين اتوها مي توانند به طور هوشمند نوع دماي مورد نياز لباس شما را تعيين كنند و نيازي به مداخله شما براي تنظيم دما نداشته باشند.

در مدل هاي مختلف اين اتوها اگر دستگاه شما 30 دقيقه در حالت ايستاده بماند و حركت نكند، خاموش مي شود; اما اگر تكان به صورت افقي و روي پارچه لباس باشد، اتو پس از سي ثانيه خاموش مي شود تا خطر سوختن لباس شما از بين برود. در حال حاضر اكثر اتو بخارها به عنوان اتوهاي هوشمند هستند اما احتمالا به زودي شاهد ظهور اتوهاي هوشمند خواهيم بود و علاوه بر برندهاي مطرح در زمينه لوازم خانگي هوشمند، محصولات برندهاي ديگري مانند پاناسونيك و اتو تفال نيز وارد شده است.

دور هوشمند و به زودي جديدترين انواع اتوهاي هوشمند برند پاناسونيك از طريق فروشگاه هاي اينترنتي در ايران عرضه خواهد شد. قيمت خريد اتوهاي هوشمند به دليل داشتن امكانات بيشتر و استفاده از مواد اوليه مرغوب مانند كفي سراميكي به جاي كفي استيل مقداري بالاتر است. اما خريد بسيار ايده آل خواهد بود.

پريز برق هوشمند 

گاهي اوقات، مخصوصاً زماني كه خسته هستيد، بلند شدن و روشن يا خاموش كردن وسايل برقي دست كمي از كندن كوه ندارد! پريزهاي برق هوشمند براي اين منظور طراحي شده اند. اين وسايل كاربردي و كوچك در كمترين زمان ممكن با يك پريز برق معمولي در منزل شما جايگزين مي شوند و درهاي دنياي جديدي را به روي شما مي گشايند.

تنها كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه از برنامه اين سوكت هاي نصب شده بر روي گوشي هوشمند خود استفاده كنيد تا مشخص كنيد چه زماني بايد وسايل برقي را وصل يا جدا كنيد تا سوكت هوشمند بتواند به راحتي دستگاه ها را در زماني كه مي خواهيد روشن يا خاموش كند. اين نه تنها باعث صرفه جويي در انرژي مي شود. اما وقتي در مورد خاموش كردن دستگاه‌هايي مانند تلويزيون شك داريد، مي‌توانيد از راه دور دستگاه را از حالت روشن و خاموش كنيد.

جاروبرقي رباتيك

جارو كردن خانه در هر منطقه كاري زمان بر است كه باعث صرفه جويي زيادي در مصرف انرژي مي شود. براي صرفه جويي در زمان و انرژي بهتر است به فكر خريد جارو شارژي هوشمند باشيد. اين مدل ها با مدل هاي پرطرفدارتر موجود در بازار مانند جارو شارژي يا جاروبرقي دستي بلك اند دكر تفاوت دارند و تنها در برخي از نمايندگي هاي محصولات هوشمند و معمولا با قيمتي بالاتر از جاروبرقي هاي معمولي عرضه مي شوند.

جاروبرقي هاي رباتيك يا هوشمند نيازي به دخالت شما ندارند. همچنين مي توانيد اين كار را به صورت دستي يا از طريق اپليكيشن نصب شده بر روي گوشي خود و از راه دور انجام دهيد. در زمان مقرر، جاروبرقي رباتيك روشن مي شود، خانه را تميز مي كند و به شارژ اوليه خود باز مي گردد.

خشك كن لباس هوشمند

با فرا رسيدن فصل پاييز و زمستان، ديگر نمي توان از فضاي بيرون براي خشك كردن لباس ها استفاده كرد و معمولا وسايل گرمايشي خانه براي صاف و خشك كردن حجم لباس ها كافي نيست. به همين دليل است كه لباس خشك كن هاي هوشمند طوري طراحي شده اند كه كار خشك كردن لباس را به بهترين شكل ممكن انجام دهند.

از آنجايي كه امروزه بسياري از خانه ها داراي فضاهاي كوچكي هستند، اين وسايل معمولاً به گونه اي طراحي مي شوند كه در سقف نصب شوند تا فضاي كمتري را در خانه اشغال كنند. خشك كن هوشمند شيائومي يكي از اين دستگاه هاست كه مي تواند 30 كيلوگرم لباس را در يك زمان خشك كند.

تنها كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه زمان و دماي مناسب براي خشك كردن لباس ها را با لمس يا از طريق برنامه تلفن خود تنظيم كنيد. اين دستگاه با لباس هاي تميز و خشك فراوان در ساعت مقرر شروع به كار كرده و خاموش مي شود و مي توانيد از اتو هوشمند آنها براي بازكردن چين و چروك آنها استفاده كنيد.

چراغ خواب هوشمند چند بار هنگام كار با تلفن يا خواندن و خوابيدن با چراغ روشن چشمان خود را گرم كرده ايد؟ اگر اين اتفاق براي شما زياد افتاده است، داشتن يك چراغ خواب هوشمند مي تواند ايده خوبي براي شما باشد. چراغ خواب هاي هوشمند علاوه بر طراحي شيك و مدرن، قابليت تنظيم زمان لمسي نيز دارند و مي توانيد چند دقيقه پس از روشن شدن آن ها را طوري تنظيم كنيد كه به صورت خودكار خاموش شوند.

همين موضوع مي تواند باعث شود به خوابيدن در تاريكي و بهبود كيفيت خواب فكر كنيد. از طرفي اين چراغ ها معمولاً انواع مختلفي از چراغ ها را به شما ارائه مي دهند و شما مي توانيد بسته به نياز يا روحيه خود هر كدام از چراغ هايي را كه دوست داريد انتخاب كنيد. براي آشنايي با جديدترين چراغ خواب هاي هوشمند در سال 2021 به اين لينك مراجعه كنيد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.