دستور وزير بهداشت درباره زلزله سي‌سخت/ تاكنون فوتي گزارش نشده است

۵ بازديد

وزير بهداشت پس از گزارش اوليه زمين لرزه اي به بزرگي 5.6 ريشتر در مناطق مرزي استان هاي اصفهان ، كهگيليه و بويراحمد در اطراف سي سختات ، خواستار وضعيت اضطراري شد و از دانشگاه و اداره غذا و داروي اين استان خواست كه آماده باشند. به گزارش دنياي 77 ، به نقل از روابط …

دستور وزير بهداشت درباره زلزله سي‌سخت/ تاكنون فوتي گزارش نشده است https://d77.ir/دستور-وزير-بهداشت-درباره-زلزله-سي‌سخت/ دنياي 77 Wed, 17 Feb 2021 20:28:56 0000 سلامت https://d77.ir/دستور-وزير-بهداشت-درباره-زلزله-سي‌سخت/ وزير بهداشت پس از گزارش اوليه زمين لرزه اي به بزرگي 5.6 ريشتر در مناطق مرزي استان هاي اصفهان ، كهگيليه و بويراحمد در اطراف سي سختات ، خواستار وضعيت اضطراري شد و از دانشگاه و اداره غذا و داروي اين استان خواست كه آماده باشند. به گزارش دنياي 77 ، به نقل از روابط …

وزير بهداشت پس از گزارش اوليه زمين لرزه اي به بزرگي 5.6 ريشتر در مناطق مرزي استان هاي اصفهان ، كهگيليه و بويراحمد در اطراف سي سختات ، خواستار وضعيت اضطراري شد و از دانشگاه و اداره غذا و داروي اين استان خواست كه آماده باشند.

به گزارش دنياي 77 ، به نقل از روابط عمومي وزارت بهداشت ، وزير بهداشت از تحقيق در مورد ميزان حادثه و نيازهاي احتمالي امدادي ، بهداشتي و درماني در مناطق آسيب ديده خبر داد.

زمان محلي تاريخ و زمان زلزله: 2012/11/29 22:05:34
طول جغرافيايي: 51.57
عرض جغرافيايي: 30.89
عمق زلزله: 10 كيلومتر

شهرهاي نزديك:
10 كيلومتري سيسخات (كهگيلويه و بوير احمد)
19 كيلومتر كمتر (اصفهان)
24 كيلومتري ياسوز (كهگيلويه و بوير احمد)

نزديكترين مركز استان:
24 كيلومتري ياسوز
169 كيلومتري شيراز.

دكتر كيانوش جهانپور ، رئيس مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت بهداشت به دنياي 77 گفت: طبق اعلام دانشگاه علوم پزشكي اصفهان ، تيم مديريت بحران استان اصفهان فعال است و يك تيم ارزيابي و يك آمبولانس به منطقه اعزام شده اند. “انجام شد.

جهانپور گفت: طبق گزارشي از دانشگاه علوم پزشكي ياسوز ، دو دستگاه آمبولانس و يك دستگاه اتوبوس آمبولانس در سيساك مستقر شده و حدود 50 مصدوم به ياسوز منتقل شده اند.

وي افزود: براساس گزارش اعلام شده عوامل هلال احمر و ساير نيروهاي پشتيباني در محل حادثه حضور دارند و بيمارستان هاي ياسوز در حالت آماده باش هستند.
جهانپور به دنياي 77 گفت: تاكنون هيچ كشته اي از اين حادثه گزارش نشده است.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.