مشخصات و قيمت تلويزيون ال جي Nano80 مدل 50 اينچ

به بهترين خبرنامه لوازم خانگي خوش آمديد

مشخصات و قيمت تلويزيون ال جي Nano80 مدل 50 اينچ

۶ بازديد

اما داراي كنتراست پايين و اوج روشنايي كمي است و قابليت لوكال دايمينگ ندارد. تلويزيون ال جي NANO80 از فرمت HDR و HRD10PRO پشتيباني مي كند كه زيبايي صحنه هاي مورد علاقه شما را به طور خودكار افزايش مي دهد و طيفي گسترده از فرمت ها را براي تنظيم صحنه به صحنه تصوير ايجاد مي كند. فروشگاه دوزين كالا يك فروشگاه جوان در جهت فروش لوازم و ملزومات خانه ، من جمله لوازم صوتي و تصويري ، لوازم آشپزخانه ، كولر و ... تلويزيون NANO80 ال جي از قابليت بسيار جالبي بهره مي برد و آن اينكه با وجود اين ويژگي تماشاي هيچ مسابقه اي را از دست نخواهيد داد.

فركانس صدا

تلويزيون هاي هوشمند در چند سال اخير بسيار مود توجه كاربران قرار گرفته اند و استفاده از آن ها براي همه مردم توصيه شده است. ال جي در تلويزيون ال جي 50NANO80 براي هوشمند جلوه دادن آن از امكانات زيادي استفاده كرده است.

از مهمترين اين امكانات قابليت كنترل همه وسايل هوشمند به وسيله فناوري ThinQ مي باشد كه كاربر به وسيله آن مي تواند دسترسي مستقمي به همه وسايل هوشمند متصل به تلويزيون و IOT ها داشته باشد و همه آن ها را مديريت نمايد. فروشگاه تهيه برنامه ال جي LG Store اين امكان را براي كاربر فراهم كرده است تا بتواند برنامه هاي مورد نياز خود را در اين فروشگاه تهيه نمايد و در مواقع لازم از آن ها استفاده نمايد.

Gallery Stand يك ويژگي منحصر به فرد در تلويزيون ال جي مدل 2021 است كه هرگز آن را در هيچ برند و مدل ديگري مشاهده نكرده بوديد. همچنين تلويزيون ال جي 50NANO80 اين دستگاه داراي Voice Intelligence و فناوري جستجوي صوتي LG مي باشد كه به شما اين امكان را مي دهد تا كار خود را با مكالمه انجام دهيد.

با استفاده از اين تلويزيون ، مي توانيد از Wi-Fi و بلوتوث در دستگاه هاي هوشمند خود مانند لپ تاپ ، رايانه لوحي و تلفن هاي هوشمند استفاده كنيد. به تلويزيون خود متصل شويد و برنامه ها يا فيلم هاي مورد علاقه خود را در صفحه بزرگتر مشاهده كنيد. تلويزيون ال جي داراي دو بلندگو است كه مي تواند از طريق بلوتوث و بي سيم از طريق بلوتوث Surround Ready و فناوري LG Sound Sync به تلويزيون متصل شده و صداي عميق تري را به شما ارائه دهد. داراي سيستم كاهش نويز است كه تا حد امكان نويز اضافي را كاهش داده و صداي ملايم تري را براي شما پخش مي كند.

تلويزيون 50NANO80VPA از مدل‌هاي خوش ساخت ال‌جي در سال 2021 ميلادي است. آنطور كه پيداست ال‌جي قصد داشته است بار ديگر با ارائه تلويزيون‌هاي نانوسل سهم بيشتري از بازار فروش تلويزيون را به ازآن خود كند. تلويزيون ال‌جي 50NANO80VPA جديد مانند تلويزيون NANO80 نسل گذشته خوش فروش و محبوب خواهد بود.

اين دستگاه حتي از حالت فيلمساز پشتيباني مي كند كه در اين حالت تصاوير به گونه اي پردازش مي شوند كه انواع تقويت كننده هايي كه حركت اشياء را هموار مي كنند، حذف خواهند شد. حالت FILMMAKER MODE با حفظ نسبت هاي اصلي، رنگ و فريم ريت، صاف كردن حركت را غير فعال مي كند. اين قابليت ديدگاه اصلي فيلمسازان و كارگردانان را به درستي ارائه مي دهد؛ بنابراين شما فيلم ها را همانطور كه سازندگان قصد داشتند تجربه مي كنيد.

اما بهترين تلويزيون 50 اينچي كه در حال حاضر مي توانيم به شما پيشنهاد دهيم كه كيفيت تصوير واقعا عالي دارد، تلويزيون سامسونگ Q60T مي باشد. در پشت يك خروجي صداي نوري و دو فيش آنتن براي دريافت برنامه هاي زميني و ماهواره اي قرار دارد. ارتباطات بي سيم از طريق آداپتور Wi-Fi انجام مي شود كه در اين گزينه كم هزينه باند است.

از اين پس مي‌توانيد محتواهاي داخل iPhone ، iPad يا Mac نظير فيلم‌ها، عكس‌ها و ... را بر روي صفحه نمايش تلويزيون انتقال دهيد و آن‌ها در ابعاد بزرگ‌تر و كيفيت بالاتر مشاهده نماييد. تلويزيون ال جي 50NANO80 محصول برتر و خوش استايل و خوش تركيب اين كمپاني است كه ضخامت بدنه آن نسبت به ورژن‌هاي قديمي كاهش پيدا كرده است و با طراحي باريك و مينيماليستي در دسترس شما خريداران محترم قرار گرقته است.

شايد سوال بسياري از كاربران اين باشد كه آيا اين تلويزيون از كيفيت ساخت بالايي برخوردار است يا نه؟ در جواب بايد گفت كه درست است ضخامت آن كاهش پيدا كرده است اما همچنان مانند توليدات پيشين از كيفيت ساخت بالايي برخوردار مي‌باشد. اين روزها كاربران و خريداران بيش‌تر از هر زمان ديگري به ديزاين محصولات توجه مي‌كنند و همين نيز موجب شده است تا سازندگان اين سري از محصولات آن‌ها را با دقت و ظرافت خاصي طراحي كنند و روانه بازار نمايند.

Thinq Ai ال جي، راهي براي سهولت در زندگي

تلويزيون ال‌جي 50NANO80VPA به انواعي از درگاه‌هاي ارتباطي مجهز شده است. از طريق اين درگاه مي‌توانيد انواعي از دستگاه‌هاي صوتي/تصويري را به تلويزيون متصل كنيد. شما مي‌توانيد كنسول بازي دلخواه خود را به تلويزيون متصل كرده و از بازي پيشرفته در تلويزيون لذت ببريد. تلويزيون ال جي ۵۰ نانوسل همچنين به شما امكان جستجوي صوتي و يا بهره‌مندي از دستيارهاي صوتي گوگل و الكسا را خواهد داد.

تلويزيون 50NANO80 الجي و مزاياي خريد آن

اين تلويزيون در سايزهاي متفاوتي طراحي شده است كه در اين بخش قصد داريم تلويزيون ال جي 50NANO80 ناميده مي‌شود را مورد بررسي قرار دهيم و ويژگيهاي آن را براي شما عزيزان تشريح كنيم. به شما كمك مي كند در بين منوهاي مختلف راحت تر حركت كرده و دسترسي به قسمت هاي مختلف را راحت تر كرده است. مي تونيد از تلويزيون NANO80 هم براي بازي با PS5 استفاده كنيد ولي حداكثر خروجي PS5 يعني وضوح 4k با سرعت رفرش 12 هرتز روي آن قابل نمايش نيست. به طور مثال تلويزيون ال جي NANO86 داراي HDMI2.1 مي باشد يعني مي تواند بازي ها را با كيفيت تصوير 4k در سرعت رفرش 120 هرتز يه نمايش بگذارد.

سيستم صوتي تلويزيون 50 اينچ الجي مدل NANO80 

فناوري‌هاي ارتقا دهنده در اين سيستم صوتي قادرند قدرت بيشتري از صدا را در اختيار بگذارند. شما مي‌توانيد ساندبار را از طريق بلوتوث به تلويزيون ال جي ۵۰ نانوسل نصب كنيد و از قدرت صداي بيشتري بهره‌ بگيريد. در صورتي كه تمايل داشتيد ساندبار ال جي را به تي‌وي متصل كنيد فناوري LG Sound Sync صداي هماهنگي ميان بلندگوهاي هر دو دستگاه را براي شما فراهم مي‌كند. تلويزيون نانوسل 50 اينچ ال جي مدل NANO80از سري تلويزيون هاي موجود در فروشگاه لوازم خانگي اينترنتي بانه نما است.

براكت ديواري تلويزيون دوبازو

فرمت HDR10 Pro در تلويزيون ال جي NANO80 سايز 50 اينچ باعث ميشود تا برنامه هاي مورد علاقه خود را با رنگ هاي زنده و شاداب تر مشاهده كنيد. كمپاني ال جي بر طبق عادت چند ساله خود همزمان در كنار توليد تلويزيون‌هايش بعضي از آنها را به فناوري نانوسل مجهز مي‌كند تا با اين كار محبوبيت بسيار بيشتري كسب كند. در سال 2020 نيز مانند سال‌هاي قبل از جديدترين تلويزيون‌هايش با عنوان نانو پرده‌برداري كرد كه ال اي دي 55 اينچ NANO80 نمونه‌اي از بهترين مدل‌هاي توليدي اين شركت مي‌باشد. تصاوير خيره‌كننده و رنگ‌هاي جذاب و طبيعي از عهده فناوري نانوسل بر مي‌آيد.

اين تلويزيون به صورت تضمين شده از جهت اصالت تحويل تمامي مشتريان عزيز داده خواهد شد. علاوه براين، چون داراي گارانتي 2 ساله است، ميتوانيد از جهت هر گونه مشكل آسوده خاطر باشيد. همچنين خريد تلويزيون 50NANO80 ال جي شما از فروشگاه بانه نما با 5 سال خدمات پس از فروش در هر شهر و استاني همراه است.

طراحي تلويزيون‌هاي نانوسل سري 2021 نسبت به گذشته بهبودهاي زيادي پيدا كرده است. تلويزيون ال‌جي 50NANO80VPA از جمله توليدات امسال است كه ضخامت خيلي كمي دارد. ال‌جي براي ديزاين اين تلويزيون به الگوريتم‌هاي زيبايي شناختي مدرن واقف بوده است و لذا به خوبي قادر بوده است تلويزيوني كاربر پسند را در اختيار افراد قرار دهد.

سبك مينيماليستي اين تلويزيون جديد ال‌جي حس و حالي هنري را به فضاي اتاق نشيمن شما اضافه مي‌كند. ضخامت اين تلويزيون كاهش يافته است و اين مسئله موجب خواهد شد خيلي راحت روي ديوار نصب گردد. زماني كه تلويزيون را روي ديوار نصب مي‌كنيد متوجه بيرون زدگي خيلي زيادي نخواهيد شد و اين احساس خوشايندي را به شما القا خواهد كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.