قيمت تلويزيون ال جي 65B1 سايز 65 اينچ، صفحه نمايش OLED

به بهترين خبرنامه لوازم خانگي خوش آمديد

قيمت تلويزيون ال جي 65B1 سايز 65 اينچ، صفحه نمايش OLED

۱۰ بازديد

قيمت و مشخصات تلويزيون ال جي 65B1 سايز 65 اينچ توليدكنندگان و توليدكنندگان مختلف تلويزيون ال جي سعي مي كنند در محصولات خود بسيار خلاق باشند و علاوه بر بهبود ظاهر محصولات ، به فناوري ها و فناوري هاي بكار رفته در آنها نيز نگاه خوبي داشته باشند. در سال 2021 ، نام تجاري مدل …

قيمت تلويزيون ال جي 65B1 سايز 65 اينچ، صفحه نمايش OLED https://titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-ال-جي-65b1-سايز-65-اينچ،-صفحه-ن/ تيتر نيوز Sun, 10 Oct 2021 21:09:51 0000 اجتماعي اخبار مشاغل استان ها اقتصادي بين الملل عمومي https://titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-ال-جي-65b1-سايز-65-اينچ،-صفحه-ن/ قيمت و مشخصات تلويزيون ال جي 65B1 سايز 65 اينچ توليدكنندگان و توليدكنندگان مختلف تلويزيون ال جي سعي مي كنند در محصولات خود بسيار خلاق باشند و علاوه بر بهبود ظاهر محصولات ، به فناوري ها و فناوري هاي بكار رفته در آنها نيز نگاه خوبي داشته باشند. در سال 2021 ، نام تجاري مدل …

قيمت و مشخصات تلويزيون ال جي 65B1 سايز 65 اينچ

تلويزيون قديمي ال جي 65B1

توليدكنندگان و توليدكنندگان مختلف تلويزيون ال جي سعي مي كنند در محصولات خود بسيار خلاق باشند و علاوه بر بهبود ظاهر محصولات ، به فناوري ها و فناوري هاي بكار رفته در آنها نيز نگاه خوبي داشته باشند. در سال 2021 ، نام تجاري مدل LG تلويزيون ال جي 65B1 اين مدل در بين مصرف كنندگان بسيار محبوب است و در واقع مي توان گفت مدل جديدتري از سري BX است كه در سال 2020 طراحي و توليد شده است.

در اين پست نگاهي به اندازه 65 اينچ اين تلويزيون مي اندازيم و شكل آن را به صورت كامل و كامل براي شما عزيزان توضيح مي دهيم. تلويزيون ال جي 65B1 از فناوري فوق العاده قديمي براي طراحي صفحه استفاده مي كند كه به شما اجازه مي دهد تصاوير را چندين برابر بيشتر از تلويزيون هاي LED معمولي توليد كنيد.

اگر به دنبال خريد تلويزيون 2021 هستيد و مي خواهيد جديدترين مدلهاي همه شركت هاي بزرگ مانند سامسونگ ، ال جي ، Hisense ، شيائومي و سوني را با هم ببينيد ، بخش تلويزيون و دسته تلويزيون 2021 را از طريق منوي زير در سايت مشاهده كنيد.

علاوه بر كيفيت تصوير ، كيفيت صداي اين تلويزيون نيز بسيار خوب و بلند است و صدا را به خوبي به بيننده منتقل مي كند كه نتيجه 40 وات توان صوتي به كار رفته در اين مدل است. براي رابط كاربري اين محصول ، از سيستم عامل WebOs كه قبلاً كار مي كند استفاده مي شود كه مي تواند قابليت هاي متنوعي را در اختيار كاربران خود قرار دهد.

تلويزيون هاي درجه يك موجود در بازار از پردازنده هاي بسيار قدرتمندي براي بهبود كيفيت تصوير استفاده مي كنند كه در اين تلويزيون پردازنده داخلي نيز وجود دارد و سعي در بهبود كيفيت تصوير دارد. در اين مرورگر ، آنها مي توانند وب را مرور كرده و محتواي مورد نياز خود را در اينترنت پيدا كنند. اين محصول همچنين از IoT پشتيباني مي كند كه مي تواند براي كنترل ساير دستگاه هاي تلفن همراه هوشمند استفاده شود.

خبر خوب براي گيمرها و كنسول هاي بازي اين است كه اين دستگاه از پورت هاي HDMI2.1 پشتيباني مي كند و همچنين از فناوري هاي ALLM و VRR استفاده مي كند كه مي تواند بازي ها را به وضوح و بدون مشكل روي تلويزيون انجام دهد. اجرا كن. با توجه به ويژگي هاي ذكر شده ، خريد تلويزيون ال جي گزينه مناسبي براي خريد است.

طراحي زيبا بر روي تلويزيون قديمي LG 65B1

قيمت و خريد تلويزيون قديمي ال جي 65B1

تلويزيون ال جي 65B1 طراحي زيبا و منحصر به فردي دارد كه توجه بسياري را به خود جلب كرده است. اين تلويزيون به دليل ضخامت كمي كه دارد براي نصب روي ديوار بسيار مناسب است و شما به سادگي مي توانيد تلويزيون را روي ديوار نصب كرده و تنها با يك نصب براكت نماي زيبايي در خانه خود ايجاد كنيد. اين برنامه يا فيلم مورد نظر شما را در اختيار شما قرار مي دهد.

تلويزيون ال جي همچنين داراي ويژگي گالري هنري است كه به شما امكان مي دهد وقتي تلويزيون خاموش است آن را به يك عكس زيبا تبديل كنيد. اين تلويزيون داراي پايه محكمي در وسط است كه به شما امكان مي دهد تلويزيون را بدون گرم شدن بيش از حد روي ميز قرار دهيد. بدهيد و از تماشاي آن لذت ببريد.

كيفيت تصوير در تلويزيون قديمي LG 65B1 2021

شرح و بررسي دقيق تلويزيون LG 65B1 Old 65 65

اگر بخواهيم ليستي از عملكردهاي مهم يك تلويزيون تهيه كنيم ، مطمئناً كيفيت تصوير و فناوري به كار رفته در آن در بالاي اين ليست قرار خواهد گرفت. در حقيقت ، هنگام خريد تلويزيون هوشمند ، مشتري ابتدا به كيفيت تصوير آن نگاه مي كند و سپس ساير مشخصات آن را ارزيابي مي كند. براي اين منظور ، طراحان و توليدكنندگان مختلف تلويزيون تمام تلاش خود را مي كنند تا از بهترين فناوري براي بهبود كيفيت خروجي استفاده كنند ، كه رضايت كاربران و مشتريان را نيز جلب خواهد كرد.

تلويزيون ال جي 65B1 براي تعمير صفحه ، از فناوري OLED استفاده كرد ، جايي كه پيكسل هاي خاصي نور مورد نياز خود را مي گيرند و در صورت لزوم مي توان آنها را روشن و خاموش كرد ، كه كيفيت تصوير يك تلويزيون LED معمولي را چندين برابر بهتر مي كند. و تصاوير جذاب تر هستند به بيننده

اين مدل داراي رزولوشن 2160 38 3840 پيكسل است و همچنين كيفيت تصوير خروجي آن 4K است كه اين دو جنبه را با هم تركيب مي كند تا كاربر حتي كوچكترين جزئيات را در تصوير از دست ندهد. براي علاقه مندان به فيلم و سريال ، فيلم ساز نيز داراي ويژگي خوبي در اين تلويزيون است كه اجازه مي دهد تصاوير دقيقاً مشابه آنچه كه فيلمساز و كارگردان در نظر گرفته است به مخاطبان منتقل شود.

هرچه طيف رنگ و طيف رنگي نمايش داده شده در تلويزيون بيشتر شبيه تصاويري باشد كه در خروجي تصوير واقعي نمايش مي دهد ، و براي اين منظور ، تلويزيون LG 65B1 از مهارت هاي رنگ آميزي عالي و ميليارد رنگ غني استفاده مي كند. با استفاده از ويژگي Perfect Black ، عمق و خلوص رنگ مشكي نمايش داده شده در محصول را مي توان بيشتر بهبود بخشيد. از فناوري HDR براي افزايش فضاي داخلي تصوير استفاده مي شود. اين فناوري از دو فرمت HLG و HDR10 PRO پشتيباني مي كند.

پردازنده تلويزيون 65 اينچي قديمي ال جي 65B1

قيمت و خريد تلويزيون 65 اينچي قديمي LG B1

تلويزيون هايي با پردازنده هاي جداگانه كيفيت صدا و فيلم و كنتراست تصوير بسيار بهتري نسبت به تلويزيون هاي بدون پردازنده دارند. در حقيقت ، مي توان به خاطر داشت كه اكثر تلويزيون هاي رده بالا در بازار از پردازنده هاي بسيار قدرتمند استفاده مي كنند و خوشبختانه تلويزيون LG 65B1 اين ويژگي را ندارد.

تلويزيون 65 اينچي LG B1 از پردازنده تصوير α7 Gen4 Processor 4K استفاده مي كند كه از هوش داخلي و الگوريتم هايي مانند يادگيري عميق براي بهبود بيشتر صدا و كيفيت تلويزيون استفاده مي كند. برنامه اي كه مي خواهيم درباره آن صحبت كنيم AI Brightness Control نام دارد. عملكرد اين الگوريتم قرار دادن سنسور در داخل تلويزيون است.

اين سنسور مي تواند ميزان نور محيط را تعيين كند و با استفاده از اين ويژگي ، نور ساطع شده از صفحه نمايش بر اساس ميزان نور محيط تنظيم مي شود كه ديدن فضاي داخلي را دلپذير مي كند. مورد درخواست كاربران دو برابر بيشتر است. همچنين از ويژگي افزايش چهره براي شناسايي چهره فردي كه در تلويزيون ديده مي شود استفاده مي كند و اين چهره به طور خودكار در محصول نشان داده مي شود.

اگر تصوير دريافت شده از منبع كم و نامطلوب باشد ، با استفاده از قابليت ارتقاء سطح هوش مصنوعي 4K ، كيفيت اين تصاوير به كيفيت 4K به روز مي شود و در نتيجه بهترين كيفيت تصوير را به دنبال خواهد داشت. هميشه كاربر در محصول است.

كيفيت صدا در تلويزيون هوشمند LG 65B1

قيمت و خريد تلويزيون 4K ال جي 65B1

تلويزيون مدل ال جي داراي سيستم صوتي دو كاناله و دو بلندگو با توان 10 وات و دو ووفر با توان 10 وات است و در مجموع اين تلويزيون داراي 40 وات خروجي است كه صدايي با كيفيت بالا را به مخاطبان.كاربران آن مي دهد. بخشيدن. يكي از ويژگي هاي تعبيه شده در اين تلويزيون Bluetooth Surround Ready است كه به شما امكان مي دهد 2 بلندگوي خارجي را از طريق بلوتوث به تلويزيون متصل كرده و صداي تلويزيون را تقويت كنيد.

تلويزيون ال جي داراي قابليت Dolby Digital است كه به شما امكان مي دهد كيفيت خروجي تلويزيون را افزايش دهيد. همچنين داراي فناوري AI Sound است كه صدا را با توجه به محتواي پخش شده تنظيم مي كند و مي توانيد از تماشاي برنامه ها يا فيلم هاي مورد علاقه خود لذت ببريد. ارسال خودش.

داراي نام در تلويزيون LG 65B1

تلويزيون ال جي 65B1

مدل تلويزيون ال جي داراي سيستم عامل Webos است كه طيف وسيعي از برنامه ها و عملكردها را در اختيار كاربران خود قرار مي دهد. يكي از ويژگي هاي جذاب اين تلويزيون ، تلويزيون LG ThinQ است كه به شما امكان مي دهد تلويزيون را بر روي تلفن همراه خود تنظيم كنيد. با تلويزيون ال جي خود مي توانيد دستگاه هاي خارجي خود مانند لپ تاپ ، رايانه لوحي يا تلفن همراه خود را از طريق بلوتوث و Wi-Fi به تلويزيون متصل كنيد. از تماشاي محتواي مورد علاقه خود لذت ببريد.

همچنين تلويزيون ال جي 65B1 اين فناوري داراي زنگ هشدار ورزشي است كه هنگام شروع يا پايان يك رويداد مهم ورزشي به شما يادآوري مي كند ، حتي اگر به جاي ديگري نگاه كنيد ، رويدادهاي مهم بازي را در تلويزيون به شما نشان مي دهد. تلويزيون ال جي داراي 4 پورت HDMI و 3 پورت USB مي باشد.همچنين مي توانيد از مشاهده شبكه خارجي يا داخلي با گيرنده ديجيتال روي تلويزيون لذت ببريد.

منبع : قيمت تلويزيون ال جي 65B1 سايز 65 اينچ، صفحه نمايش OLED

منبع :دوزين كالا مرجع فروش تلويزيون
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.