قصه پر غصه صنايع استان مركزي بايد پايان يابد – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

۷ بازديد

به گزارش خبرنگار ميهر ، حجت الاسلام سيد ابراهيم رئيسي شامگاه سه شنبه در يك مصاحبه تلويزيوني با مردم استان مركزي با اشاره به اينكه مديريت صنعت و كشاورزي در استان مركزي يكي از مشكلات اساسي در اين استان است ، اظهار داشت: وي ادامه داد: استان مركزي داراي سرمايه انساني توانمندي است و اين …

قصه پر غصه صنايع استان مركزي بايد پايان يابد – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://d77.ir/قصه-پر-غصه-صنايع-استان-مركزي-بايد-پايان/ دنياي 77 Tue, 15 Jun 2021 23:19:09 0000 عمومي https://d77.ir/قصه-پر-غصه-صنايع-استان-مركزي-بايد-پايان/ به گزارش خبرنگار ميهر ، حجت الاسلام سيد ابراهيم رئيسي شامگاه سه شنبه در يك مصاحبه تلويزيوني با مردم استان مركزي با اشاره به اينكه مديريت صنعت و كشاورزي در استان مركزي يكي از مشكلات اساسي در اين استان است ، اظهار داشت: وي ادامه داد: استان مركزي داراي سرمايه انساني توانمندي است و اين …

به گزارش خبرنگار ميهر ، حجت الاسلام سيد ابراهيم رئيسي شامگاه سه شنبه در يك مصاحبه تلويزيوني با مردم استان مركزي با اشاره به اينكه مديريت صنعت و كشاورزي در استان مركزي يكي از مشكلات اساسي در اين استان است ، اظهار داشت:

وي ادامه داد: استان مركزي داراي سرمايه انساني توانمندي است و اين استان مي تواند در صنعت ، كشاورزي و گردشگري و صنايع بزرگ متمركز شود.

نامزد سيزدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: چندين بار به استان مركزي سفر كرده ام و با كارگران صنعت و كارگراني كه هميشه بر رونق توليد و رفع موانع پافشاري كرده اند ديدار كرده ام.

رايس مي گويد: صنعت بزرگي مانند آن است اسب آبي، آلومينيوم اراك و چند صنعت به بخش خصوصي واگذار شده است و اين روشهاي واگذاري داستان غم انگيزي را براي اين صنايع به جا گذاشته است.

وي گفت: بايد رونق صنعت در استان مركزي وجود داشته باشد و براي تأمين نيازهاي كشور نيازي به افراد خارجي نباشد و اقدامات مشترك انجام شود. بنابراين اين مشكل صنعت اراك و كارگران و صنعتگران در تهران پيگيري مي شود.

من به خصوصي سازي اعتقاد دارم

كانديداي سيزدهم رياست جمهوري گفت: من به خصوصي سازي اعتقاد دارم زيرا يكي از اصول سيستم است اما در خصوصي سازي بايد به افراد مناسب داده شود.

رئيسي گفت: به عنوان يك استان صنعتي ، برنامه محوري در استان مركزي يكي از برنامه هاي دولت مردم است.

وي با تأكيد بر اينكه بايد ايستگاه هاي پايش آلودگي هوا در استان مركزي فعال شود ، گفت: مردم در اين استان وضعيت جوي بدي ندارند و ناراضي نيستند.

كانديداي سيزدهم رياست جمهوري اظهار داشت: محيط زيست ، آب و كشاورزي از ديگر موارد استان ماركز است كه بايد در بحث آب جدي گرفته شود.

رئيسي گفت: در بخش كشاورزي بايد به نوع كشاورزي توجه شود و با مشاهده آن ، بخش دانش بنيان كشاورزي نيز كه ارزش اضافي ايجاد مي كند ، مورد توجه قرار گيرد.

وي گفت: وجود پسماند در شهرهاي صنعتي خومن ، كاوه و دليجان بايد ساماندهي شود. موضوع ديگر در استان صنعت آب است ، بنابراين بايد استفاده از آب در صنايع مديريت شود.

وي گفت: نيروي انساني سرمايه مردم استان مركزي است و كارگران و دهقانان در اين بخش گنجانده مي شوند.

نامزد سيزدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري ادامه دارد: اگر اين اقدام در استان مركزي انجام شود ، بيكاري ، فقر و حاشيه نشيني كاهش مي يابد.

مشكلات مسكن ، ازدواج و تشكيل خانواده را حل كنيد من متاسفم

رئيسي در مورد وضعيت نامساعد مسكن در استان مركزي گفت: مشكلات زيادي در تأمين مسكن زوج هاي جوان وجود دارد و حل مسكن منجر به توسعه ازدواج و تشكيل خانواده خواهد شد

وي گفت: مهمترين قسمت مسكن زمين است و زمينهاي خالي زيادي در اطراف شهرها وجود دارد كه بايد به دولت واگذار شود و دولت بايد با دادن زمين به تصميم نيازمندان جامعه اين بخش را غني كند.

وي نامزد سيزدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري ، با بيان اينكه بايد سالانه يك ميليون واحد مسكوني براي حل مشكلات مسكن ايجاد شود ، تأكيد كرد: كشور از تعداد تأمين كنندگان مسكن عقب است و بايد سالانه 1،000،000،000 خانه بسازد. در هشت سال گذشته ، 2،270،000 تا 280،000 واحد مسكوني ساخته شده است.

رايس ادامه داد: دولت هاي مردم بايد سالانه ده ها ميليون خانه بسازند و با ساختن خانه هاي عروسي ازدواج را غني كنند.

وي گفت: اكنون در هر خانوار سه فرد تحصيل كرده بيكار وجود دارد و دولت موظف است براي اين افراد اشتغال ايجاد كند.

اين كانديداي سيزدهم رياست جمهوري با تأكيد بر لزوم فعال سازي اقتصاد روستايي گفت: با كمك دولت اقتصاد روستايي از مهاجرت و به حاشيه راندن جوانان در مجاورت شهرهاي بزرگ جلوگيري كرده است.

برخي نسبت به مقامات بي اعتماد بوده اند

رئيسي اظهار داشت: با اعتماد سازي مي توان به شكايات مردم از وضعيت موجود پاسخ داد و برخي باعث بي اعتمادي مسئولان به مسئولان شده است.

وي اظهار داشت: تشكيل دولت قدرتمند و مردمي در تاريخ 5 خرداد با تكيه بر منابع مردم ، جوانان شهرها و روستاها امكان پذير خواهد بود.

كانديداي سيزدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري تأكيد كرد: بايد به نگراني هاي توليد رسيدگي شود و موانع موجود در اين زمينه با جديت برطرف شود و اين مهم نه در قالب كلام بلكه در عمل براي رفع موانع توليد و جلب منافع فعاليت هاي توليدي محقق شود. …

رئيسي گفت: “نقدينگي بايد به سمت توليد باشد ، در غير اين صورت تورم به شدت به تمام بخشهاي اقتصاد آسيب مي رساند.”

اين نامزد انتخابات در پايان سيزدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: “بانك هاي ممنوع الكاري يكي از منابع اصلي تأمين مالي توليد بورس است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.